Företagets tillväxt sätter press på utvecklingen av IT-miljön – tänk åtminstone på det här!

IT möjliggör företagens kärnprocesser, så infrastrukturen måste vara uppdaterad och uppfylla behoven som ständigt förändras i ett växande företag.…

Läs hela texten

Vet du varför IKT bör utvecklas enligt en plan?

I tidigare inlägg har vi berättat om fördelarna med att utveckla IT på kontinuerlig basis. Med hjälp av kontinuerlig utveckling är det möjligt att hålla…

Läs hela texten

Triuvare beviljades ISO 27001-certifikat!

Du har precis byggt ett nytt hus och borde få lås installerade. Vem väljer du? Grannen Pelle, som någon gång själv har fixat lås, eller den auktoriserade…

Läs hela texten

En skål för 2023!

Kära vänner,

Läs hela texten

Case: TT Gaskets

Triuvare hjälpte TT Gaskets att automatisera enkla skeden i beställningsprocessen med hjälp av Microsofts RPA-teknik. Tack vare automatiseringen får…

Läs hela texten

Rättesnören för ett datasäkert arbete – tips för användare och företag

Företagets datasäkerhet bygger man upp i vardagen – närmare bestämt på kontoret mellan tangentbordet och ryggstödet. Ett enkelt sätt att förbättra…

Läs hela texten

Börja använda Microsoft Business Premium så kan du enkelt höja nivån på företagets datasäkerhet

Microsofts Business Premium-licens gör det betydligt enklare att förbättra nivån på företagets datasäkerhet. Den minimerar i synnerhet mänskliga fel som…

Läs hela texten

Triuvare Oy är nu en del av Frendy Oy

Frendy är ett IT-tjänstebolag som startade sin verksamhet 2021 och som har lokal service runt om i Finland. Frendy grundades särskilt för att tillgodose…

Läs hela texten

Dålig datakvalitet är ett vanligt hinder i affärsverksamheten – så här löser du utmaningen

I dagens affärsmiljö talar man om information till och med som företagets kapital. Genom att dra nytta av den förbättrar man möjligheterna att lyckas och…

Läs hela texten

Så hittar du den lämpligaste IT-outsourcingmodellen – dessa saker är avgörande vid outsourcing

Outsourcing av IT är varje höst ett synnerligen aktuellt samtalsämne i företagen – oavsett om det handlar om användarstöd eller underhåll av…

Läs hela texten