Voimme ylpeästi kertoa päässeemme tilikaudella 1.3.2019–29.2.2020 meille asetettuihin tavoitteisiimme. Ylitimme muun muassa liikevaihtotavoitteemme ja olemme onnistuneesti toteuttaneet ensimmäisiä tuottavuusratkaisuprojektejamme. Lisäksi paukutimme sekä asiakas- että henkilöstötyytyväisyysmittauksissa huippulukemat ja olemme vahvistaneet osaavaa asiantuntijajoukkoamme useilla onnistuneilla rekrytoinneilla.

Vahvaa kasvua ja uusia aluevaltauksia

Liiketoimintaamme on edelleen ohjannut halu auttaa asiakkaitamme parantamaan heidän kilpailukykyään ja saamaan kaiken irti tietotekniikasta. Tämä näkyy myös toimintamme kasvussa. Olemme onnistuneet ylittämään 4 milj. euron liikevaihdon tilikaudella 2019–2020.

Triuvaren liikevaihto on kasvanut aina vuodesta 2013 asti

Kasvumme ei olisi ollut mahdollinen ilman huippuporukkaamme. Päättyneen tilikauden onnistumisista palkitsemme jokaisen työntekijämme bonuksella, joka on 4 % heidän vuosipalkastaan.

Asiantuntevan ICT-palvelumme lisäksi olemme rohkeasti lähteneet kohti uutta liiketoimintaa. Olemme kehittäneet tuottavuusratkaisujen palvelukokonaisuutta koko tilikauden ajan ja olemmekin toteuttaneet onnistuneesti jo useita projekteja muun muassa integraatioiden ja BI-raportointiratkaisujen puolella.

Kasvun avaimena on asiakaskuuntelu

Kehitämme toimintaamme aina asiakkaita kuunnellen. Ennen vuoden vaihdetta uudistimme ICT-tukipalveluitamme saamamme asiakaspalautteen perusteella. Nimitimme ICT-palvelukoordinaattorin ja kasvatimme tukitiimimme resursseja.

Muistatko vielä nämä uutiset?

Niin sanottujen etätukipalveluidemme lisäksi olemme huomanneet asiakkaidemme toivovan nyt entistä enemmän uusia lähitukipalveluita. Käytännössä lähitukipalvelut tarkoittavat sitä, että asiantuntijamme palvelevat asiakasta IT-asioissa sen omissa tiloissa.

Erityisesti lähituen palvelumallin yleistyminen on näkynyt myös rekrytointien määrässä. Tilikaudella 2019–2020 rekrytoimme 15 uutta triuvarelaista, joista suurin osa ovat olleet ICT-tuen henkilöitä.

Alkaneelta tilikaudelta odotetaan myös hyviä onnistumisia

Hyvän kasvun odotetaan jatkuvan myös alkaneella tilikaudella 1.3.2020–28.2.2021. Uskomme pääsevämme liiketoiminnan tavoitteisiimme pitkäjänteisellä työllä.

Panostamme tulevaisuudessakin henkilöstön osaamisen jatkuvaan kehittämiseen. Tuemme tätä muun muassa työntekijöidemme henkilökohtaisilla osaamisen kehittämisen suunnitelmilla. Kasvumme kannalta tärkeitä ovat tuottavuusratkaisujen ja ulkoistetun lähituen palvelumme unohtamatta ydinpalveluitamme ja niiden jatkuvaa kehittämistä.

Matkassa mukana uusi hallituksen jäsen

Triuvaren hallituksessa pääomasijoitusyhtiö Pikespoa on aikaisemmin edustaneet Petri Antila ja Antti Rauhala. Pikespon resurssien vahvistumisen ja sen mukana tulleiden muutosten myötä Antti Rauhala jää Triuvaren hallituksesta pois, ja saamme kasvumatkallemme mukaan Jukka Marttilan.

triuvaren-hallitus-2020
Kuvassa Triuvaren hallituksen jäsen Jukka Marttila.

Jukka Marttila aloitti Pikespon sijoitusjohtajana 7.1.2020. Aikaisemmin Marttila on toiminut muun muassa Roima Intelligence Oy:n CFO:na ja Fastems Oy Ab:n Financial Directorina. Marttila tuo mukanaan hallitukseemme vahvaa talousosaamista sekä kokemusta onnistuneista yrityskaupoista. Tämän lisäksi uskomme Marttilan tarjoavan uudenlaista asiakasymmärrystä erityisesti tuottavuusratkaisujen kehittämiseen.

Hallitusmuutosten lisäksi kasvatamme resurssejamme ja osaamistamme myös uusien rekrytointien avulla. Lisää uusista triuvarelaisista tulet kuulemaan myöhemmin kevään aikana.

Tule osaksi kasvutarinaamme!

Jos haluat olla mukana kasvutarinaamme, tutustu rohkeasti avoinna oleviin työpaikkoihimme tai lähetä meille avoin hakemus. Erityisesti teknisten työpaikat täytämme yleensä avointen hakemusten perusteella tai omasta verkostostamme, joten ei kannata odotella avoimien paikkojen ilmestymistä.

Toni Rantanen

Toni Rantanen