Triuvaren historian ensimmäinen Net Promoter Score -tutkimus suoritettiin loppukeväästä. NPS-mittauksessa kysytään asteikolla 0-10, kuinka todennäköisesti asiakas suosittelisi yrityksen palveluja kollegalle tai ystävälle. Vastauksen mukaan vastaajat jakautuvat suosittelijoihin (9-10), neutraaleihin (7-8) ja arvostelijoihin (0-6). Laskennassa arvostelijoiden prosenttiosuus vähennetään suosittelijoiden prosentuaalisesta osuudesta, minkä seurauksena saadaan luku miinus sadan ja sadan väliltä.

Triuvarella ensimmäinen NPS-mittaus toi tulokseksi ällistyttävät 84. Lähes puolet vastaajista antoi suosittelutodennäköisyydeksi täydet 10, eikä vastaajien joukosta löytynyt yhtään arvostelijaa eli arvosanaa 6 tai huonompaa. Vastaajat perustelivat vastaustaan muun muassa palvelun joustavuudella, asiantuntevuudella ja nopeudella:

Kenellä on rautainen ammattitaito, lehmänhermoinen henkilöstö ja aurinkoinen ote kaikkeen? No Triuvarella tietty!

Kovista lukemista iloitsee myös asiakkuusjohtaja Sami Vatanen:

- Hieno tulos! Siitä kiitos kuuluu sekä asiakkaillemme että Triuvaren työntekijöille! Sanat helppo ja nopea toistuivat useissa palautteissa, kun asiakkaamme kuvasivat kokemaansa palvelua. Pyrimme siihen, että Triuvare on helppo ja nopea kumppani jatkossakin.

Triuvare Oy

Triuvare Oy