Oletko kilpailuttamassa yrityksen tai yhdistyksen IT-palveluja? Etsitkö huippuluokan IT-tukea, joustavaa kumppanuutta, selkeitä palveluita ja hinnoittelua sekä asiantuntijoita, jotka puhuvat IT:stä ymmärrettävästi? Triuvare on juuri sellainen. Mutta älä usko vain meidän sanojamme. Tässä blogissa näytämme sinulle valttikorttimme ja annamme asiakaspalautteiden puhua puolestamme.

 

IT-kumppani, joka istuu samalla puolella pöytää kanssasi

Olemme lähellä asiakasta, luotettava, uusien teknologioiden parissa operoiva ja ammattitaitoinen IT-toimittaja. Toimintamme ohjaavana arvona on asiakaslähtöisyys. Se näkyy sinulle aina kilpailutuksesta lähtien.

 

1. Huippuluokan IT-tuki, jonka laadusta olemme ylpeitä ja avoimia

Toimivat IT-palvelut ovat tärkeä osa sujuvaa työntekijäkokemusta. Jos tietotekniikkamurheita tulee vastaan, se merkitsee tietotyöläiselle usein työn keskeytystä. Sujuva loppukäyttäjätuki onkin meille Triuvarella sydämenasia.

Itse asiassa, suhtaudumme hyvään ja palvelevaan IT-tukeen niin kunnianhimoisesti ja avoimesti, että olemme jakaneet etusivullemme rullaavan 6 kuukauden IT-tuen asiakaspalautteiden keskiarvon. Avoimuuden ja jatkuvan mittaamisen johdosta:

  • Voit luottaa dataan ja loppukäyttäjien palautteeseen palvelumme laadusta.
  • Näemme nopeasti mahdolliset muutokset palautteessa, ja voimme reagoida siihen.

 

 

Miksi palvelumme laatu on niin korkea? Uskomme tärkeimmän syyn olevan se, että Triuvaren asiakastukeen vastaavat IT-asiantuntijat. Käytännössä se tarkoittaa sitä, että lähes kaikki IT-tukeen tulleet kysymykset ratkeavat jo ensimmäisen puhelun kohdalla. Ei asiakaspalvelun jonoja, ei ylimääräisiä välivaiheita.

Vexven asiakaspalvelukoordinaattori Lijun Tuikka kertoo Triuvaren IT-tuen ratkaisevan ongelmat tavallisimmin jo yhden puhelun aikana. Lue koko asiakastarina.

2. Autamme löytämään parhaimman palvelun sinulle

Kun pyydät meidät mukaan IT-palveluiden kilpailutukseen, tärkein tavoitteemme on varmistaa, että sinä onnistut kilpailutuksessasi. Sparraamme mielellämme IT-palveluiden tarpeita ja haastamme sinua positiivisesti, jotta voit olla varma, että ostamasi IT-palvelu tukee yrityksenne ja sen työntekijöiden tarpeita.

“Triuvare oli tarjousprosessin aikana tarkka, yksityiskohtainen ja asiantunteva. Asiantuntijat olivat kilpailutuksessamme parhaiten potentiaalisen asiakkaan huomioiva.” – keskisuuren koulutusliiketoiminnan yrityksen toimitusjohtaja

Vaikka puhummekin usein kiinteähintaisen Huoleton™ Premium -palvelumallimme puolesta, emme tarjoa sitä sokeasti jokaiselle asiakkaalle. Asiantuntijoillamme on aina aito pyrkimys asiakkaan toiminnan ja IT-ympäristön kehittämiselle.

 

Ammattitaitoa selkeällä palvelumallilla ympäri Suomen

Asiakaslähtöisyyden lisäksi valttikortteinamme ovat ketteryys, selkeät ja skaalautuvat palvelumallit, sekä ympäri Suomea palvelevat toimipisteet. Triuvare on ketterä IT-talo, jolla on monialaista osaamista ja kokemusta erilaisista IT-ympäristöistä ja eri toimialoilta. Palvelemme yrityksiä ja yhdistyksiä ympäri Suomen.

 

1. Syväosaamista eri IT:n osa-alueilta

Meillä sinua auttaa yli 50 IT-alan asiantuntijaa. Suureen joukkoon sisältyy monialaista asiantuntemusta ja syvempää erityisosaamista.

Esimerkiksi tietoturvan, pilvipalvelujen ja ohjelmistojen maailma on jatkuvassa muutoksessa. Jotta sinun ei tarvitsisi pysyä sen kyydissä mukana, asiantuntijamme päivittävät osaamistaan jatkuvasti.

Teknologiaosaamisen lisäksi varmistamme, että ymmärrämme juuri sinun yrityksesi tarpeita. Jokaisella asiakkaallamme onkin oma asiakasvastaava ja teknologiavastaava, jotka auttavat sinua kehittämään ja huolehtimaan IT:n ajantasaisuudesta.

Asiakkaamme suosittelevat meitä mielellään. Tutustu Triuvaren asiakastarinoihin ja anna asiakkaidemme puhua puolestamme.

 

2. Selkeä palvelumalli, joka joustaa

Huoleton™ Premium -palvelumalli on rakennettu sinulle, joka haluat varmistaa, että IT-infra toimii ja on ajan tasalla. Lue blogistamme, miksi se on myös monen talouspäällikön suosikki. Jos yritykselläsi ei ole tarvetta kokonaisvaltaiselle IT-ulkoistukselle, voit ulkoistaa meille vain osan IT-ympäristöstäsi, kuten verkkopalvelut, tai hankkia esimerkiksi IT-tukipalvelua tuntikiintiöllä.

”Kiinteä hinta helpottaa budjetointia. Riski työn määrästä siirtyy toimittajan puolelle. On helppo ostaa, kun ei tarvitse itse miettiä, kuinka paljon asiaan menee tunteja tai käyntejä.” - Leon Kärnä, varatoimitusjohtaja, Marvea Oy

Tarjoamme asiakkaillemme selkeän ja asiakaskohtaisen raportin, jonka pohjalta esimerkiksi IT-tukituntien määrää voidaan lisätä tai vähentää sesonkien mukaan. Selkeä raportointi ja lasku auttavat sinua ennustamaan IT-kustannuksia.

 

3. IT-palvelut Etelä-Suomessa, Pirkanmaalla, Vaasan alueella ja Pohjois-Suomessa

Olemme ketterä ja asiakaslähtöinen IT-kumppani, jonka palvelu skaalautuu pienten yhdistyksen tarpeista suurten pörssiyhtiöiden vaatimuksiin. Triuvaren Suomen toimipisteet sijaitsevat Vantaalla, Tampereella, Vaasassa ja Oulussa. Lähellä olevat toimipisteet helpottavat monia IT-tuen arkisia tilanteita, esimerkiksi uusien laitteiden asennuksia.

 

Ota yhteyttä, kun etsit ketterää IT-toimittajaa

Katsomme IT:tä aina ennakoinnin kautta: Kuinka voisimme varmistaa, ettei tietotekniikkamurheita pääsisi edes syntymään? IT:n jatkuva kehittäminen ja nopea reagointi ovatkin avaimia toimitusvarman IT-infran ylläpidossa.

Haluatko kuulla lisää meistä tai palvelumalleistamme? Vai kaipaatko sparraajaa oikeiden IT-palveluiden määrittelyyn ja kilpailutukseen? Autamme sinua mielellämme!

Ota yhteyttä

Topi Kärkkäinen

Topi Kärkkäinen