Triuvaren myynnin ja markkinoinnin tiimi laajeni maaliskuun lopussa helsinkiläisellä Niko Arolalla. Nikon vastuulle kuuluu erityisesti pääkaupunkiseudun uusasiakashankinta.
Niko on kokenut konkari, jolle uusasiakashankinta on tuttua niin wellness-alalla kuin taloushallinnossakin. ICT-ala on Nikolle tuore aluevaltaus.
- Haluan olla ratkaisijan roolissa yritysten ICT-murheissa sekä selkeyttää päätöksentekoa, asiakkaan kanssa samalla puolella pöytää istuen. Suomennan nörttikielen selkokielisiksi hyödyiksi, jotta organisaatiot pystyvät hyödyntämään uusinta teknologiaa toiminnassaan.
Triuvarelle Niko päätyi kiinnostuttuaan yrityksen imagosta.
- Hakeuduin Triuvarelle, koska yritys vaikutti raikkaalta ja dynaamiselta. Triuvarella on hyvät arvot ja asioista halutaan kertoa läpinäkyvästi asiakkaille.