Triuvaren myynnin ja markkinoinnin tiimi laajeni maaliskuun lopussa helsinkiläisellä Niko Arolalla. Nikon vastuulle kuuluu erityisesti pääkaupunkiseudun uusasiakashankinta.
![](https://materiaalit.triuvare.fi/hs-fs/hubfs/Imported_Blog_Media/Niko_Arola_Triuvare-Oy-234x300.jpg?width=234&height=300&name=Niko_Arola_Triuvare-Oy-234x300.jpg)
Niko on kokenut konkari, jolle uusasiakashankinta on tuttua niin wellness-alalla kuin taloushallinnossakin. ICT-ala on Nikolle tuore aluevaltaus.
- Haluan olla ratkaisijan roolissa yritysten ICT-murheissa sekä selkeyttää päätöksentekoa, asiakkaan kanssa samalla puolella pöytää istuen. Suomennan nörttikielen selkokielisiksi hyödyiksi, jotta organisaatiot pystyvät hyödyntämään uusinta teknologiaa toiminnassaan.
Triuvarelle Niko päätyi kiinnostuttuaan yrityksen imagosta.
- Hakeuduin Triuvarelle, koska yritys vaikutti raikkaalta ja dynaamiselta. Triuvarella on hyvät arvot ja asioista halutaan kertoa läpinäkyvästi asiakkaille.
![Triuvare Oy](https://materiaalit.triuvare.fi/hubfs/Logo/triuvare-tunnus.jpg)