Artikkelit

Triuvare x Frendy - näin yhdistyminen etenee

Kirjoittanut Sonja Valtanen | 1.8.2023 6:00:00

Blogissa käsitellyt aiheet

 

Sulautuminen osaksi Frendyä!

Vuonna 2021 syntyi IT-kentälle uusi toimija Frendy, jonka tehtävänä on tarjota PK-yrityksille laadukkaita IT-ratkaisuja koko Suomen laajuisesti. Frendy on jatkanut kasvuaan, ja Triuvare Oy liittyi Frendyyn vuoden 2022 yrityskauppojen myötä. Tällä hetkellä meitä frendyjä on ympäri Suomen yhteensä jo yli 370 henkeä.

Sulautuminen Frendyyn etenee, ja seuraavana askeleena otamme käyttöön Frendyn järjestelmät ja yhteiset viestinnän kanavat. Muutoksen myötä henkilöstömme sähköpostiosoitteet muuttuvat frendy.fi -muotoisiksi. www.triuvare.fi -sivusto jää pois käytöstä, ja siirrymme käyttämään yhteistä Frendyn brändi-ilmettä kaikessa markkinoinnissa ja viestinnässä.

Uudet frendy.fi -loppuiset sähköpostiosoitteemme tulevat käyttöön 1.9.2023 alkaen. www.triuvare.fi -sivusto sekä Triuvaren somekanavat jäävät pois käytöstä 1.9.2023.

Jatkossa löydät Frendyn verkkosivustolta ja somesta tietoa palveluista, ajankohtaisia asioita sekä tärkeät yhteystiedot.

Ota Frendyn sivustot seurantaan, ja pysy ajan tasalla uusimmista IT-kuvioista!

Frendyn verkkosivusto:           

https://frendy.fi/

Frendyn somekanavat:

                                                                

 

Frendy haluaa olla asiakkaan ykkösvalinta

Frendy on paikallisesti asiakkaiden rinnalla läpi Suomen varmistaen, että yritykset saavat käyttöönsä tarpeisiinsa sopivat ratkaisut sekä parhaan mahdollisen osaamisen.

Palvelutarjontamme on Frendyn myötä laajentunut entisestään, ja yhtenä Frendynä voimme tarjota asiakkaillemme kaikki IT-palvelut, mitä menestyvä yritys tarvitsee.

Kattavan palveluvalikoiman ansiosta Frendy on vahva valinta yritysten IT-ulkoistuskumppaniksi. Tämän puolesta puhuu muun muassa Frendyn palkittu käyttäjätuki sekä tehokas lähituki, joka tavoittaa asiakkaan Hangosta Inariin neljässä tunnissa.

Frendyltä pienille ja keskisuurille yrityksille räätälöityä palvelua

– Pk-yritysten on ollut haastavaa löytää sopivaa IT-kumppania. Pienten IT-talojen palvelut eivät aina pysy tietotyön kehityksen vauhdissa, ja isojen yritysten palvelut on suunnattu suuryrityksille. Me täytämme tämän tyhjiön Suomessa, Frendy Oy:n toimitusjohtaja Mikko Peltonen kiteyttää.

Vaikka Frendy on yrityksenä uusi, sen muodostaneilla yhtiöillä on taustallaan vuosikymmenten kokemus IT-palveluiden tuottamisesta. Frendy toimii 20 paikkakunnalla kautta Suomen, ja sen liikevaihto on noin 65 miljoonaa euroa.

 

Triuvaresta virallisesti Frendy 1.9.2023 alkaen – yritys kattaa jatkossa koko Suomen

Nyt on vihdoin koittanut aika jättää lopulliset hyvästit Triuvaren logolle, kun yritys sulautuu 1.9.2023 alkaen virallisesti osaksi Frendy Oy:tä - yhtä Suomen suurimmista pk-yrityksille IT-palveluja tarjoavista yrityksistä.

Triuvare Oy:n osakekanta myytiin kokonaisuudessaan Frendy Group Oy:lle 31.10.2022, mistä alkoi matka kohti sulautumista. Paljon on vajaassa vuodessa saatu aikaiseksi, mukaan lukien henkilöstön roolit ja tiimien kokoonpanot uudessa organisaatiossa, tuotannon järjestelmien ja IT-ympäristöjen analysointi ja valmistelu muutoksiin sekä tarjoama 2.0-projekti, joka perustuu Triuvaren Huoleton-palvelukokonaisuuteen.

Kaupan taustalla vaikutti muun muassa asiakaskunnan kasvanut vaatimustaso. Pysyäkseen mukana kilpailussa kokonaisvaltaisen ICT-toimittajan on kyettävä palvelemaan asiakkaita yhä laajemmin eri osa-alueilla ja teknologioilla kuin aiemmin. Frendynä pystymme jatkossa palvelemaan asiakkaitamme leveimmillä harteilla ja koko Suomen laajuisesti.

Sulautumisen aiheuttamia näkyvimpiä muutoksia ovat yrityksen yleisilmeen ja logon sekä sähköpostiosoitteiden vaihtuminen @frendy.fi-muotoisiksi. 1.9.2023 jälkeen myös laskutus siirtyy Frendy Oy:lle ja asiakkaille lähtevien viestien ulkonäkö päivittyy.

Triuvaren tarjoamat tuotteet ja palvelut kuitenkin pysyvät samoina myös syyskuun jälkeen ja siirtyvät sellaisinaan Frendylle. Myös samat tutut henkilöt palvelevat asiakkaita jatkossa.

Sulautuminen tuo myös paljon uusia mahdollisuuksia, kuten entistä vahvemman osaamisen pilvipalveluiden ja tietoturvan saralla. Lisäksi se mahdollistaa laitetilausten siirtymisen asiakasräätälöityyn verkkokauppaan, josta voi esimerkiksi helposti tilata vaikka ”uuden työntekijän paketin”.

Kuuntele tästä kesäkuun webinaarimme, jossa kerromme tarkemmin kaupan taustoista, mitä fuusio käytännössä tarkoittaa sekä mikä muuttuu ja mikä ei.

Ota myös Frendyn some-kanavat jo nyt seurantaan niin pysyt ajan tasalla uutisista, saat hyödyllisiä käytännön IT-vinkkejä ja pääset seuraamaan iloisten IT-kavereiden arkea. 😊

                                                                          

FrendyFest 2023!

Triuvare x Frendy Asiakaswebinaari – Mitä sulautuminen tarkoittaa sinulle?

Nyt on aika saada vastaukset kaikkiin Triuvaren ja Frendyn sulautumiseen liittyviin kysymyksiisi. Triuvare ja Frendy järjestävät 7.6. klo 10-11 yhteisen asiakaswebinaarin, jossa kuulet, mitä yritysfuusio käytännössä tarkoittaa juuri sinulle. Ilmoittaudu webinaariin tästä.

Webinaarissa saat vastaukset mm. seuraaviin kysymyksiin:

  • Muuttuvatko palvelut, hinnat tai yhteyshenkilöt?
  • Katoaako henkilökohtainen palvelu, kun siirrymme osaksi lähes 400 hengen organisaatiota?
  • Millaisia uusia palveluja Triuvaren asiakkaat voivat Frendyllä saada?
  • Pysyvätkö vanhat tutut palvelumallit kuten Huoleton Premium yhä saatavilla?

Webinaarissa Triuvaren Toni Rantanen ja Frendyn Mikko Peltonen kertovat kaiken, mitä sinun pitää sulautumisesta tietää. Pääset myös tutustumaan Frendyyn ja kuulet yrityskaupan taustoista sekä tulevasta palvelutarjoomasta.

Kannattaa ilmoittautua webinaariin, vaikka se ei sopisikaan kalenteriisi, koska lähetämme tallenteen kaikille ilmoittautuneille. Näin saat ajantasaisimman tiedon siitä, missä mennään.

Tästä ilmoittautumaan.

Toni Rantanen

Business Director, Triuvare Oy

Mikko Peltonen

CEO, Frendy Oy

 

 

 

Mikon uratarina: Pirkanmaa-Hämeen aluemyyntijohtajaksi aprillipäivänä

Hyvät tyypit huomataan ja yllättäviäkin mahdollisuuksia voi tulla eteen, vaikkei itse olisikaan mikään uraohjus. Näin kävi Triuvaren pitkän linjan asiakasvastaavalle Mikko Tukialle, kun Triuvare myytiin Frendy Oy:lle. 15 vuotta asiakkaiden parissa työskennelleellä Tukialla ei ollut mitään erityisiä aikomuksia juuri nyt edetä esihenkilötehtäviin, mutta kun myynnin uudelleen organisointi tuli ajankohtaiseksi Frendy-fuusion myötä, oli Mikko Tukia paras valinta vetämään Frendyn Pirkanmaa-Hämeen alueen myyntitiimiä.

Frendyn Pirkanmaa-Hämeen uusi aluejohtaja Mikko Tukia

Ei perinteinen myyjä, vaan ongelman ratkaisija

Tukian urapolku ei ole se ihan perinteisin, sillä myynnin pariin hän on päätynyt monen mutkan kautta ensin vartiointialalta IT-alalle vuonna 2007 ja sieltä vähän kuin sattumalta myymään IT-palveluita ja tuotteita. Liiketoimintakaupan myötä Tukia siirtyi silloiselta Neuvos Groupilta Triuvarelle Account Managerin rooliin vuonna 2013 ja myöhemmin titteli vaihtui Key Account Manageriksi.

Tukia on Triuvarella aina auttanut ja sparraillut muita Account Managereja ja kollegoita, ja tehnyt tiivistä yhteistyötä avainasiakkaiden kanssa jo vuosia. Hän ei ole koskaan pitänyt itseään perinteisenä myyjänä, vaan asiakkaat ovat hänelle enemmänkin kollegoita, joiden kanssa yhdessä ratkotaan ongelmia, ja sillä ratkaisulla on tietty kustannus ja hyöty.

Jo ennen Frendy-kauppaa Tukialta oli kehityskeskusteluissa kyselty kiinnostusta esihenkilötehtäviin, mihin hän suhtautuikin avoimen myönteisesti. Kun yrityskauppa julkistettiin, työnantaja lähestyi Tukiaa uudelleen samalla kysymyksellä, mutta tällä kertaa tarjottimella olikin myynnin aluejohtajan paikka. Mies koki, että tehtävänkuva ja vastuut olivat selkeät ja tehtävässä onnistumisen resepti hyvä. Keskustelut aloitettiin joulukuussa 2022 ja kevään korvilla positio lyötiin lukkoon. Virallisesti Tukiasta tuli Frendyn Pirkanmaa-Hämeen aluemyyntijohtaja aprillipäivänä 2023.

Mikon vapaa-aikaan kuuluu ulkoilu perheen ja 1,5-vuotiaan Mindi-koira kanssa

Esihenkilö ei istu norsunluutornissa

Uuden tehtävän myötä Pirkanmaa-Hämeen aluemyyntijohtaja saa johdettavakseen 5 tiimiläistä, jotka istuvat Tampereella, Hämeenlinnassa ja Lahdessa. Käytännössä uusi rooli tuo tietysti mukanaan esihenkilövastuun, jollaista Tukialla ei ole ennen ollut.

Hänen mukaansa hyvä esihenkilö on johdonmukainen ja kohtelee kaikkia tiimiläisiä tasavertaisesti sekä pitää kiinni sovituista asioista ja edellyttää samaa myös tiimiläisiltään. Itse hän uskoo olevansa esihenkilönä samanlainen kuin aiemmassa tehtävässäänkin eli jämpti aikatauluttaja ja asioiden hoitaja, mutta samalla kuitenkin ihmisläheinen. Mies ei aio istua norsunluutornissa, vaan haluaa esihenkilönä kuunnella tiimiläisiään herkällä korvalla ja olla aina avuksi erittäin pienellä kynnyksellä.

Tukia on myös erittäin tavoitteellinen ja uskoo, että hyvin tehdyllä työllä myyntitavoitteet tullaan saavuttamaan sekä henkilö- että tiimitasolla. Hän pelaa yksillä korteilla, eli tekee niin kuin sanoo ja aikoo toimia samoilla tiimin yhteisillä pelisäännöillä kaikkien kanssa.

Frendyllä asiakas aidosti keskiössä

Tukian ensi askeleet Frendyllä ovat olleet lupaavia, ja hänellä onkin muodostunut erittäin positiivinen kuva uudesta organisaatiosta. Hänen mukaansa ihmiset ovat todella asiantuntevia ja avuliaita, ja palavereissa vallitsee hyvä henki. Tukia huomauttaa, että ihmisistä näkee, että heilläkin asiakas on aidosti keskiössä, ei vain korulauseissa, vaan arvot näkyvät käytännön tekemisessä. Tuoreen aluemyyntijohtajan mukaan tärkeää on myös, että fuusiossa lähtökohtaisesti samat tutut Help Deskin ihmiset palvelevat tuttuja asiakkaita myös jatkossa.

Tukia odottaa innolla uutta esihenkilötehtävää ja mahdollisuutta oppia ja kehittyä uudessa roolissa. Eniten hän odottaa Frendyllä sitä, että pystytään palvelemaan nykyasiakkaita entistäkin laajemmin sekä tekemään IT:stä asiakkaille kilpailuetu. Tukia uskoo arvojen säilyvän myös tulevaisuudessa. Vaikka yritys on iso ja tekijöitä paljon, fokus pysyy kuitenkin pk-yrityksissä myös jatkossa sekä niiden palvelemisessa ja tarpeiden ymmärtämisessä.

Frendyllä ei olla kaavoihin kangistuttu

Jännittävää Frendyllä on, että se on uusi organisaatio, jossa ei olla vielä kaavoihin kangistuttu. Tämä tarkoittaa sitä, että yrityksessä on aidosti erilaiset mahdollisuudet urakehitykselle. Työtehtävissä pääsee myös oikeasti kehittämään toimintaa ja luomaan uutta. Toisaalta jos on tyytyväinen omaan tehtäväänsä, voi yhtä hyvin laajentaa osaamistaan ja asiantuntijuuttaan nykyisessä tehtävässä. Halutessaan voi kuitenkin myös edetä ylöspäin urapolkumallin mukaan.

Uudesta Pirkanmaa-Hämeen aluemyyntijohtajasta tuleekin rento ja aidosti ihmisistä välittävä kuva. Sellainen nöyrän oloinen huumorintajuinen mies, joka ei pienistä hermostu ja haluaa aidosti omien asiakkaidensa menestyvän, parantaa heidän liiketoimintaansa sekä löytää ratkaisuja, joilla IT:stä tulee asiakasyritykselle kilpailuetu.

 

Lue alta muiden triuvarelaisten uusista urista Frendyllä ja katso Frendyn avoimet työpaikat täältä.

 

 

Uudessa yrityksessä luot juuri omannäköisen urapolkusi – Annika Heino Frendyn HR-tiimiin

Frendyn kaltainen massiivinen 15:n IT-alan yrityksen fuusio on Suomessa ennennäkemätön, ja se tarjoaakin hyvät mahdollisuudet myös urakehitykselle. Kehitystyö on jatkuvaa ja työntekijät pääsevätkin mukaan vaikuttamaan sekä omaan työnkuvaansa että yrityksen toiminnan kehittämiseen. Triuvaren pitkäaikainen HR Manager Annika Heino liittyi 1.4. alkaen Frendyn 3 hengen HR-tiimiin, jossa hänen tämänhetkisiin vastuualueisiinsa kuuluvat muun muassa työnantajakuvan, osaamisen, työnhakija- sekä -tekijäkokemukseen liittyvien prosessien kehittäminen.

Annika Heino aloitti 1.4. Frendyn HR Managerin roolissa

Rekrytointi keskeisenä fokuksena

Nopeasti kasvavana yrityksenä Frendyllä on tällä hetkellä rekrytointi keskeisenä fokuksena, ja rekrytointitavoitteetkin ovat kunnianhimoiset. Tiimiin halutaan löytää osaajia laajasti erilaisilla profiileilla. IT-tuen tehtävien lisäksi Frendyllä etsitään vahvistusta myös muihin yrityksen toiminteisiin ja eri asiantuntijatehtäviin. Kaikkiin tehtäviin ei vaadita IT-alan tuntemusta. Myyntityössä kokemus IT-alasta on tietysti hyödyksi, mutta sitäkin tärkeämpää on kokemus ja kiinnostus palvelumyynnistä.

Heino onkin hyvä esimerkki IT-yrityksen tarjoamista uramahdollisuuksista muillekin kuin IT-alan osaajille. Heinolla on takanaan 7 vuoden työura Triuvarella henkilöstövastaavana. Siirtyminen 50 hengen yrityksen HR Managerin roolista lähes 400 henkilöä työllistävään uuteen organisaatioon on mielenkiintoinen haaste, jota Heino odottaa innolla. Yhteistyötä Frendyn HR-tiimin kanssa onkin tehty jo useamman kuukauden ajan ja tuona aikana Heinolle on muodostunut yrityksestä todella hyvä kuva. Heino kertoo, että hänet on otettu hyvin vastaan, ilmapiiri on ollut rento ja hän kokee saavansa olla siellä juuri sellainen kuin on.

Saa keskittyä omiin mielenkiinnonkohteisiin

Siinä missä Triuvarella Heino on tähän saakka vastannut laaja-alaisesti kaikesta, mikä henkilöstöhallintoon liittyy sekä muista hallinnollisista tehtävistä, pääsee hän nyt keskittymään täysillä tiettyihin pääosa-alueisiin oman mielenkiintonsa mukaan. Tämä muutos on Heinolle erittäin tervetullut.

Frendyn HR-tiimissä jokaisella on oma vastuualueensa, mutta tiimiläiset toki sparraavat ja auttavat toisiaan yli tehtävärajojen. Heinon uusi rooli Employee Experience and Development -nimikkeellä pitääkin sisällään työntekijäkokemuksen kehittämisen lisäksi tulevaisuudessa myös esihenkilötyön kehitysvastuita.

Mahdollista liikkua eri toiminteiden välillä

Frendyn urapolkumalli mahdollistaa kehittymisen myös sekä oman tehtävänkuvan sisällä että eri toiminteiden välillä. Käytännössä esimerkiksi eri asiantuntijarooleissa voi saada lisävastuulleen uusien työntekijöiden ohjaamisen oman työn ohella, mikä siirtää henkilöä uralla eteenpäin.

Joustavuutta halutaan tarjota myös esimerkiksi sillä, että työtehtävät eivät ole kiveen hakattuja ja liikkuminen eri toiminteiden välillä on mahdollista ja jopa suotavaa. Esimerkiksi teknisellä puolella työskentelevä henkilö voi omien kiinnostustensa ja osaamisen pohjalta siirtyä myyntiin, mikä palvelee sekä yrityksen että yksilön etuja, sillä käytännön kokemus IT-palvelualan tehtävistä on valtti IT-palvelujen myynnissä.

Miksi Frendy?

Frendyn tarina on jotain, mitä ei olla Suomessa aiemmin nähty. Heino odottaakin innolla, mitä uudessa organisaatiossa on vielä luvassa. Yritys on vasta 2-vuotias, joten kehitysmahdollisuuksia on paljon. Myös työntekijöille ovet ovat auki moneen suuntaan ja sekä yrityksestä että tehtävänkuvista voidaan rakentaa juuri sellaisia kuin halutaan. Frendy toimii maan laajuisesti aina Helsingistä Rovaniemelle ja Vaasasta Savonlinnaan, joten työpisteen voi valita melkein mistä vaan ja lisäksi tehtävästä riippuen lähes kaiken työn voi hoitaa joustavasti etänä.

Esimerkiksi HR-tiimin jäsenet istuvat eri paikkakunnilla Helsingissä ja Tampereella. Yhteistyö on toiminut Heinon mukaan tähän asti oikein hyvin. Tiimipalavereita on viikoittain ja esihenkilön kanssa pyörivät myös säännölliset yksilöpalaverit. Heino kertoo, että esihenkilötyön kehittämisen ansiosta työntekijöiden on mahdollista saada oikeasti hyvää työnohjausta omalta esihenkilöltään sekä kokea tiimityön parhaat puolet. Frendy pyrkiikin erottautumaan muista joustavana ja muuntautumiskykyisenä toimijana. Heino huomauttaa, että haasteitakin varmasti matkan varrella tulee, koska yritys on vielä kesken ja kehitystyötä on edessä paljon. Hän on kuitenkin optimistinen, että kaikista haasteista selvitään yhdessä tiiminä.

Koirat yhdistävät Frendyn HR-tiimiläisiä! Annikalla on 5-vuotias Frida-koira.

Haluatko päästä mukaan kehittämään kanssamme tätä menestystarinaa ja laajentamaan omaa urahorisonttiasi? Frendy tarjoaa siihen loistavat mahdollisuudet. Katso täältä Frendyn avoimet työpaikat.

 

 

Fuusio avaa ovet urakehitykselle - Vilho Nummenpää IT-tuesta esihenkilöksi

Kevät tuo mukanaan ensimmäisiä näkyviä askeleita kohti Frendy-organisaatiota. Triuvaren ja Frendyn yritysfuusio avasi nimittäin ensimmäisten joukossa triuvarelaiselle Vilho Nummenpäälle oven esihenkilörooliin. Nummenpää siirtyy ICT Systems Coordinator -tehtävästä vetämään 7 henkilön IT-lähitukitiimiä, jonka jäsenet istuvat Frendyn eri toimipisteillä Tampereella, Lahdessa ja Hämeenlinnassa. Nimitys on osa isompaa organisaatiorakenteen muutosta, jossa triuvarelaiset löytävät oman paikkansa Frendy-organisaatiossa. Nummenpään uuden roolin ansiosta etenkin IT-tuen tiimejä pystytään organisoimaan tehokkaammin ja tiimien johtaminen kehittyy, mikä näkyy asiakkaille paranevana palvelutasona.

Vilho Nummenpää vetää Frendyllä 7-hengen IT-lähitukitiimiä

Oma aktiivisuus takasi ylennyksen

Fuusio antaa loistavat mahdollisuudet edetä yrityksen sisällä, varsinkin jos on itse aktiivinen. Nummenpää oli jo muutaman vuoden ajan kehityskeskusteluissa ilmaissut kiinnostuksensa edetä tiiminvetäjän rooliin Triuvaren sisällä. Kun Frendy-kauppa julkistettiin, myös tiimien uudelleen organisointi tuli ajankohtaiseksi ja tukitiimiin vapautui vetäjän paikka.

Tehtävää tarjottiinkin Nummenpäälle heti kättelyssä; hänellä on takanaan 7 vuoden pitkän linjan kokemus talon sisällä kaikista mahdollisista IT-tuen rooleista aina help deskistä koordinaattoriksi. Nummenpää on myös ajoittain toiminut esihenkilöiden sijaisena. Miehen erinomainen tuntemus niin asiakkaista kuin IT-tuen koko skaalasta sekä hänen oma halukkuutensa edetä esihenkilötehtäviin ratkaisivat lopulta ylennyksen.

Esihenkilöroolia ei voi kopioida - pitää löytää oma tyyli tehdä

Esihenkilörooli on Nummenpäälle tervetullut askel eteenpäin uralla. Uransa aikana hän onkin saanut hyvät eväät aiemmilta esihenkilöiltään, ja nähnyt sekä hyviä että huonoja tapoja toimia, joista on ottanut opikseen. Suurimmaksi haasteeksi uudessa roolissaan Nummenpää nimeää oman esihenkilöroolin rakentamisen. Hän huomauttaa, ettei esihenkilön toimintatapaa voi suoraan kopioida keneltäkään, vaan tärkeää on löytää oma tyyli tehdä.

Lisähaasteeksi Nummenpää kokee lähitukitiimiläisten sijainnit eri paikkakunnilla. Vaikkakin melkein kaikki työt onnistuvat nykyään etänä, jos haluaa olla hyvä esihenkilö, ei pelkkä Teams aina riitä, vaan kasvokkain tapaamisten merkitys korostuu. Välimatkan takia Nummenpää korostaakin säännöllisen ja mahdollisimman hyvän kommunikoinnin tarvetta. Hyvä esihenkilö onkin Nummenpään mukaan helposti lähestyttävä ja sellainen, joka ottaa tiiminsä asiat hoitaakseen vähättelemättä ongelmia. Jos jotain ei tiedä, hyvään esihenkilötyöhön kuuluu selvittää asiat. Hyvä esihenkilö kuuntelee alaisiaan ja on tavoitettavissa.

Työntekijöiden toiveita toteutetaan

Nummenpää odottaa omalta rooliltaan etenkin sitä, että pääsee tekemään töitä ihmisten kanssa, ja hän haluaakin pystyä vaikuttamaan tiiminsä osaamisen kehittymiseen ja uralla etenemiseen.

Perehdytys esihenkilötehtäviin on Nummenpään kohdalla jo aloitettu ja virallisesti hän aloitti uudessa roolissaan 1.3. alkaen. Toivotamme kaikki Vilholle menestystä uuteen rooliin!

Fuusio avaa uusia uria myös monelle muulle tekijälle talossa. Triuvarelaisten kohdalla muutos on siis ehdottomasti ollut enemmän mahdollisuus kuin uhka. Tässä artikkelissa seurataankin triuvarelaisten matkaa kohti fuusiota ja kerrotaan lisää muun muassa uusista urakäänteistä! Lue tuoreimmat uutiset täältä, niin pysyt ajan tasalla fuusion etenemisestä!

 

 

Triuvaren Oulun ja pääkaupunkiseudun toimistot muuttavat - ei muutoksia asiakkaille

Triuvaren ja FRENDY Oy:n yritysfuusion ensimmäiset konkreettiset askeleet otettiin joulukuussa 2022, kun Triuvaren Oulun toimipiste muutti Frendyn asiakastiloihin.

Triuvare toimii siis Oulussa jatkossa uudessa osoitteessa (Ratakatu 12) yhdessä Frendyn kanssa. Toimitilat sijaitsevat kätevästi Oulun linja-autoasemaa vastapäätä ja sinne on helppo sisäänpääsy suoraan etuovesta, sillä toimisto sijaitsee katutasossa.

Frendyn ja Triuvaren toimipiste osoitteessa Ratakatu 12, Oulu

Muuton myötä Frendyllä ja Triuvarella on nyt Oulussa toistakymmentä työntekijää, jotka palvelevat asiakkaita entistä laajemmin ja monipuolisemmin. Asiakkaille muutto ei aiheuta mitään toimenpiteitä, vaan päinvastoin tarjoaa entistä enemmän joustavuutta. Nimittäin jatkossa toimisto on aina arkisin auki ja laitteet voi tuoda huoltoon silloin kuin itselle sopii eikä ajankohtaa tarvitse aina erikseen sopia.

Tervetuloa Frendyn Oulun tiloihin!

Helsingin uusi toimisto Sörnäisiin

Seuraava konkreettinen askel fuusiossa on Triuvaren Vantaan toimipisteen muutto Frendyn Helsingin pääkonttorille Sörnäisiin. Uusi toimipiste palvelee osoitteessa Lintulahdenkuja 10, Helsinki.

Frendy juhlisti upouuden remontoidun pääkonttorinsa avajaisia Sörnäisissä tammikuussa. Uusi toimisto sijaitsee 5. kerroksessa, ja 700 neliön hienoissa Frendy-ilmeen saaneissa toimitiloissa asiakkaitamme palvelee yli 100 IT-asiantuntijaa.

 

Frendyn uudet toimitilat Helsingin Sörnäisissä toivottavat asiakkaat ja työntekijät tervetulleiksi!

 
Triuvaren pääkaupunkiseudun työntekijät muuttavat uusiin toimitiloihin 28.2. mennessä, jolloin myös Triuvaren vanha Vantaan toimisto osoitteessa Virkatie 10 poistuu yrityksen käytöstä. Muutos ei vaadi asiakkailta toimenpiteitä, vaan palvelumme jatkuvat entiseen malliin uudelta konttorilta käsin.
 
Tervetuloa tutustumaan uusiin toimitiloihimme ensimmäisten joukossa! :)
 
 
Sörnäisten toimisto sijaitsee rakennuksen 5. kerroksessa
 
 
Triuvaren uudet toimipisteet
 
Oulu:
Ratakatu 12, 90130 Oulu
 
Helsinki:
Lintulahdenkuja 10, 5 krs., 00500 Helsinki