Artikkelit

Connection House Oy: Asiakaslähtöistä IT-palvelua luotettavasti ja mutkattomasti

Kirjoittanut Triuvare Oy | 10.10.2016 10:43:43
”Triuvaren palvelu on erittäin ammattimaista ja asiakaslähtöistä. Asiat sovitaan selkeästi etukäteen ja yritys hoitaa sovitut toimenpiteet hyvin ja luotettavasti. Triuvare on kiinnostunut asiakkaan kuulumisista ja sen kanssa on mutkatonta asioida.” - Juha Raittila, toimitusjohtaja, Connection House Oy

Connection House Oy on elinkeinoelämän järjestöjen ja niiden strategisten kumppaneiden myynti- ja markkinointityöhön erikoistunut tamperelainen yritys. Yritys halusi ulkoistaa vastuun koko IT-ympäristönsä ylläpidosta ja valitsi ratkaisukseen Triuvaren Huoleton™ Premium -palvelun.

Huoleton™ Premium -palvelu on kiinteähintainen palvelu, jossa Triuvare toimii yrityksen ulkoistettuna IT-osastona. Kuukausimaksuun kuuluvat esimerkiksi työasemien elinkaaripalvelut, palvelinympäristön ylläpito- ja valvontatyöt, verkon hallinta sekä kaikki tarvittava tuki ja vianselvitys toteutettuna joko etänä tai paikan päällä asiakasyrityksen tiloissa.

Palvelu on nimensä mukaisesti helppo ja huoleton: asiakkaalle ei synny yllättäviä kuluja, ja IT-tuki on helposti saatavilla. Triuvaren IT-henkilö viettääkin joka viikon tiistaiaamupäivän Connection Housella.

– Tämä järjestely on toiminut erittäin hyvin ja palvelu on ollut mutkatonta, kehuu toimitusjohtaja Juha Raittila.

Triuvaren Huoleton™ Premium -paketti on kokonaisvaltainen IT-palvelu, joka räätälöidään asiakaskohtaisesti. Palvelukokonaisuus kootaan yhdessä asiakkaan tarpeisiin sopivaksi.

– Triuvaren kanssa on helppoa suunnitella ja kehittää palveluita yhdessä, koska yritys ottaa asiakkaan kehitysideat ja -ehdotukset vakavasti. Heistä huomaa, että heillä on jatkuva halu kehittää toimintaansa, mikä on hyvin positiivista, Raittila iloitsee.

Triuvarella seurataankin jatkuvasti asiakastyytyväisyyttä, jotta yritys voi tarjota asiakkailleen mahdollisimman hyvää palvelua.

– Triuvare ottaa asiakkaan erittäin hyvin huomioon. He valvovat palvelunsa laatua ja kysyvät säännöllisesti, onko asiakas tyytyväinen saamiinsa palveluihin, Raittila kertoo.